jueves, 9 de julio de 2015

Com mesurar correctament la teva ROI social


El ROI és un dels elements més complicats de mesurar quan parlem de les xarxes socials especialment pel constant moviment que aquestes impliquen al sistema, per a aquells que realment estan interessats en què el seu ROI li ofereixi informació rellevant sobre com estan treballant en les xarxes socials primer haurien de conèixer com mesurar correctament el ROI.

Tal com ho hem dit amb anterioritat el ROI es converteix en un punt de vital importància, especialment per a aquells que estan treballant en el món del màrqueting i desitgen posicionar una marca.
A continuació et mostrarem alguns elements que et ajudar a millorar considerablement la fidelitat de la teva ROI en les xarxes socials.

1. Establiu metes clares: no hi ha millor manera de crear un ROI fidel que establint metes clares i simples, mai utilitzeu metes complicades o de molt llarg abast.

2. Utilitzeu diversos programes per mesurar: programes com Google Analytics podria ser una opció a considerar per observar el funcionament del nostre ROI, especialment perquè prové d'una de les millors empreses del moment i és gratuït.

3. Observi com el seu algoritme canvia i torni enrere: un últim element que ens ajudés a millorar la fidelitat del ROI és sense dubtes analitzar com aquest canvia i per descomptat tornar a després quan sigui necessari, especialment quan haguem de fer algun moviment per millorar la qualitat d'aquest i l'èxit del nostre treball.